HTML

Szex autóban?

Ha jobban átgondoljuk a dolgot akkor rájövünk, az autós szexnek alig van kultúrája, művészete, sőt írásos emléke, pedig szerves része a szerencsések mindennapjainak. Mint mindent az autós szexet, is lehet művészien és professzionális módon művelni a gyönyörök maximális fokozásáig és persze lehet lúzerkedve egy pár kellemetlen csalódással teli kínos percet eltölteni, teljes égés közepette, Ezen oldal készítői időt és energiát nem kímélve arra vállalkoztak, hogy hozzásegítsék az emberiséget egy oltári autós szexhez. Kell-e ennél nemesebb cél? Mi úgy hisszük, hogy nem igazán.......

Friss topikok

Linkblog

2010.07.28. 10:50 P Bubus

Fókuszban a Ford Focus

Céges mókus autója többnyire vagy Astra vagy Fókusz. A Ford Focus és az Opel Astra megosztja a céges sofőrök társadalmát! Van, aki erre esküszik és van, aki arra, de persze leginkább arra esküsznek, amit kapnak, hiszen a legjobb autó a céges autó.

 Ezen autók egyik nagy hátránya csajozás esetén, hogy sok ugyanolyan van belőle az utcán, de leginkább az, hogy telematricázzák, sőt olykor az egészet megfestik, színezik. Az egész autó egy mozgó bohóc szertárrá alakul. Nehéz adni a menő csávót, ha az autódon egy vicces fóka pucsít vagy tampont, ránctalanító krémet, életbiztosítást reklámozol. Tehát sanszos, hogy legalább egy logó lesz a verdán, ha céges autód van. Na mármost valamiért Magyarországon (és vélhetően a világon mindenhol) a nők vad erotikus álmaiban nem a körbelógózott autóból kiszálló férfi szerepel. Ez a férfitípus inkább egy másik vágy esetében jelenik meg, megtestesíti az ideális férjjelölt személyét. Biztos állás, reményteljes jövő, irányítható papucsemberke, nagy ház sok gyerek, stb….de semmi esetre sem az egyéjszakás vad szexre éhes macsó szexrobot jelenik meg a nők agyában. Ezek a csókák a lányok álmaiban mindig oldtimer kabrió sportautókkal közlekednek, lobog a vállig érő szőke hajuk a menetszélben, parkolás után megcsusszan a napsugár a recés sajtreszelő hasizmukon, de a valóság keserű jobbegyenese, hogy ezek a faszik többnyire a fiúkhoz vonzódnak…..
Persze van a másik eset, amikor megvan az oldtimer, a szőke haj már inkább őszes és születési évük valamikor 1950 ellőttre datálható.
 
A valóság másik aspektusa, hogy neked van egy jó autód, ami elvisz akkor és ahová akarod, ráadásul ingyen és nem kell félni az ellenőröktől, mint a buszon vagy a metrón. Ez az autó momentán egy Ford Focus, ami szerintünk jól néz ki és a Ford képes volt belőle egy Rally győztes példány is legyártani. Összességében ez az autó nem segít a csajozásban. Ebben az esetben az, hogy pumpálsz aznap éjjel vagy nem, csakis Rajtad múlik. Az autód itt csak egy eszköz vagy inkább helyszín lesz.
Ha rászánjátok az időt az első ülést is ledönthetitek. Ez egy kicsit macerás a műanyag tekerővel (ami kifejezetten nehezen működik, meg se próbáld csőrözés közben). Ha letérdelsz, a szériából behelyezett gumiszőnyeg is igencsak megostromolja a fájdalomküszöböd felső határát. (Javasolnánk a szőnyeg cseréjét, de az alap, hogy céges autóra nem költünk. Ha nem céges, akkor viszont gondolj elgyötört térdeidre és szánd rá azt a pénzt.)
Sanszos, hogy ezen autók 80%-át az 1.6 TDCI modellel teszik a lelkes munkaerő csodás segge alá. Ezt a motort szeretjük, mert képes jó ütemben mozgatni az autót és a fogyasztása is korrekt. Ez a motor hajtja a már korábbi tesztünkben szereplő Citroen Xsara Picassot is. A hidegindítás után hallható traktor hangot képtelenség megszokni, de vigasztalja az a Focusokat vezető jó munkásembereket, hogy Opelék Astrájának még ennél is durvábban kerregnek lovai a motortérben. Tudom, hogy tényleg sokan szeretik, és ár-érték arányban jó választásnak tűnik, de én valahogy mégis az Astra felé hajlanék, ha választanom kellene. Tény, hogy extrák tekintetében a Focus többet ad, de számomra fontos a futómű, a belső kényelem .
A cuccolásnál nagyon figyelj rá, hogy amikor elkezdesz átteperni jobb egybe anyura, akkor, ha nem figyelsz akkor gyakorlatilag 95% os a valószínűsége, hogy a csodás, bal lábnál vagy inkább herénél található ökölnyi méretű távirányítót le fogod rúgni a lábaddal, legrosszabb esetben sodorni a műszereddel. Ráadásul szűkös a hely az anyós ülés előtt annak, aki nem Van Damme keszeg seggével rendelkezik. Ha nagyon beindulsz, akkor garantáltan kinyitod a seggeddel a kesztyűtartót. Ha a csaj van felül, akkor a combja nem igazán fér el a könyöklő miatt. Tehát a javaslatunk azonnal a hátsó ülés felkeresése, az első üléssel való bajlódás kihagyásával, mert kényelmes jól rugózó hátsó pamlag várja a szerelem oltárán áldozni vágyókat. Egyetlen hibája, hogy egy kicsit keskeny. Tapasztalataink alapján mi egy lájtos missziós kezdéssel, „kutyajó” vagy „rodeó” befejezést javaslunk. Előnye ennek az autónak, hogy mindkét hátsó ajtóban és az ülések hátán is van zseb, ahova akció esetére praktikus kézközelségbe helyezheted a gumit, síkosítót, törlőkendőt stb….
Jelen autónk egy kombi, de a hátsó ülések ledöntésével mégsem éreztük azt, hogy érdemes lenne kihasználni az autó ezen adottságát. Ledöntve az üléseket egy félmegoldást kapunk. Rövid a hely, az ülés nem dönthető le teljesen, dörzsöl a műszálas borítása az oldalfalaknak. Szóval az egész valahogy nem volt passzentos (fene azt a kényelmes májunkat). Kombi esetében nyugodtan kérjük meg a hölgyet, hogy a csomagtartóban elkallódott kontaktlencsénket próbálja megkeresni hátulról behajolva.
Ülésdönthetőség: 2
Hely a hátsó ülésen: 4,5
Csajozásra alkalmassági skála: 2
TIPP
Javasolt a buli után vagy előtt egy ritkán látogatott hegyi kilátó felkeresése. Úgy parkolj, hogy dugás közben a hegyoldalt vagy völgyet a napfelkeltében/naplementében csak te lásd mert a csaj biztosan elsírja magát és azt Isten se ment meg attól, hogy azonnal megkérje a kezedet vagy rávegyen téged arra, hogy te tedd meg.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://autoban.blog.hu/api/trackback/id/tr462181776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása